jag vill ha ett mirakelbarn

jag har ju redan ett mirakelbarn..nathalie hon är vårt mirakel
efter så många år och av så lång tid med smärta och besvikelse så kom hon äntligen vår älskade dotter.
men jag vill ha ett barn på "normalt" sätt..att bli gravid...ta ett test och få plus.
men sen undrar jag...om vi nu skulle lyckas pricka in just exakt den dagen och jag blir gravid..hur skule jag få reda på det?
jag kan ju inte börja undra vart mensen tar vägen, att jag kaske e gravid för att mensen e sen..för den finns ju inte. jag har ju ingen mens..så härligt att slippa ha den men ett helvete när man vill bli gravid.
jag mådde heller inte illa med nathalie så de kanske jag inte gör om jag blir gravid igen.
så då lär jag väll märka det när magen helt mystiskt börjar växa eller jag börjar känna lite sprattel i magen..även fast det kan ju vara gaser..de kan jag känna nu om jag ligger ner ju.
jag kände första rörelserna från nathalie när jag var i början på vecka 11...så då är ju inte magen så stor..eller iofs tar jag tillbaka det för min mage var rätt stor i v11 då.


jag hoppas iaf innerligt att jag lyckas bli gravid på det vanliga sättet...tänk vad härligt det skulle vara..att inte planera in något utan bara ta ett test och få + ist för en massa -

det är ju inte riktigt att vi har råd just nu...haha när man säjer till vissa attvi inte har råd att skaffa barn så tror de att vi menar att vi inte har råd att föda och klä ett barn till...vi menar att vi inte har råd att bli gravida...det kostar 15,000 för undersökningarna och ivf`n sen kostar medecinerna 4000:- det fick jag betala innan oxå.

ja men det får vi se om det händer..tvivlar på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0