natten till igår

som  ni alla vet så kan jag inte somna om kvällarna
när vi går upp och lägger oss så somnar först jimmy sen nathalie och sist ligger jag kvar och tittar på tv.

jag hatar att gå å lägga mej å veta att det är stökigt där nere, vilket det var denna kvällen..
när det var reklam på tv`n så gick jag ner..klockan var då 23,00
och började städa...inte dammsuga utan bara städa undan allt som inte låg där det skulle...när jag var klar med detta gick jag upp igen..men gick ner å duschade då jag kände mej skitig..klockan var då ca 24
somnade gjorde jag rund 01,30 den kvällen.

det är ofta jag gör så..inte duschar så sent men städar..nathalie har ju vanan att dra fram allt under tiden medans jag städar eller strax efter..det gör nog alla barn.
så när hon väl sover så städar jag..så vakar jag upp till att där bara står ett glas med två brödknivar och en sked i..som jimmy haft när han åt frukost...konstig kille som inte kan böja sej å stoppa i sin disk i siskmaskinen..utan ställer det ovanför..haha.

 

idag blir det baka..sen ska vi ner till affären å hämta paket..ja vann ju p.o.p jacka å fleece + en mössa...för bara 560.- bara fleecen kostar ju 695.- ny..å dessa var nästan helt nya..så vilket kap.

 


Kommentarer
Postat av: Monica&Theodor

Jonas e lika slarvig med disken =( SUCK

2009-09-03 @ 16:48:42
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica&Theodor

hej, ja det e samma telefon vi tittade på.. behövde verkligen en ny telefon o jag kunde förnya mitt abbodemang. Men den e krånglig.. Kan knappt skriva sms på den.. Haha

2009-09-04 @ 15:32:28
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Diana

Hej

Skulle du kunna kontakta mig via mailen.

Gäller ang Monica.

Hoppas att hon inte läser detta.

Ska fixa överraskning!

2010-02-02 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0