saxhot...

haha låter hemskt.
men igår när vi packade upp allt från ullared så var med andra ord alla sammlade i ett rum..jimmy satt hukad för att rensa ut gammla strumpor så kom nathalie fram till han så fragade han mej.."vad gör hon"
när jag kollade så såg jag att hon fått tag i en sax och petade på jimmys rygg..vi gjorde inget annat än att skratta efter det haha såg så kul ut..dels de å sen hade hon fått kaka innan så vi sa att hon "hotade" honom för att få en ny kaka hahaha.

mitt lilla kakmonster.

 

ullared ja..det var jätte kul att komma dit...jimmy sa som vanlgt att han inte skulle ha nåt..å sen sa han att vi skulle gå direkt till nathas kläder och sen för pengarna som var över så skulle vi handla till oss..ja säkert.

jimmy köpte två jeans en tröja en t-tröja kalsonger..strumpor,kofta,mysbyxor. haha det var inget det va hehe.

jag handlade en hel del till mej med..sen fick vi med oss 1500 som vi skulle handla kläder till elvira för..så hittade en hel del till henne.

det hela slutade på 9500:-


Kommentarer
Postat av: Monica

Oh fy fan vad dyrt! Haha

2009-09-14 @ 13:48:05
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

4500 hamnade vårt på sist.. O då höllt jag på att dö.. Trodde aldrig vi skulle handla för så mkt.. Men hade jag haft de pengarna ni hade så hade vi säkert kunnat handla mer.. Men nu hade vi bara 5000 kr..

2009-09-14 @ 13:56:56
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0