trött och nervös

ja jag måste medge att jag faktiskt är lite nervös över att nathalie ska börja på dagis i morgon.
nu börjar ju tiden då jag ska lämna bort henne för första gången och till totala främlingar.
nä inte i morgon..då e ju jag och jimmy med men tiden har ju ändå kommit till hit..då hon börjar på dagis.
ja kan ju inte låta bli att bli lite deppig över att tiden gått så fort..och att jag faktiskt inte har någon stans att gå när hon väl börjar på dagis..jag kommer sitta själv hemma..söka jobb och hoppas för allt vad jag är värd att jag får ett jobb snart..jag måste ha jobb..och ju fortare jag fått jobb destu fortare kan vi flytta.
synd om nathalie att börja på dagis å få vänner å sen flyttar vi..men jag anser att ju yngre hon är destu lättare kommer hon få att hitta nya vänner och glömma dom hon fått här..med tiden iaf.

och nu de senaste dagarna har jag varit helt trött helt orkes lös..till och med att städa har blivit jobbigt och segt.
kanske beror på att mitt sov schema har ändrats en aning...jag kan ju inte somna om kvällarna så ja somnar ca 00,30 och vaknar 06,30..runt 8-8,30 så går vi och lägger oss igen en timme och sen sover nathalie vid 11,30-12 igen 1 till 1;5 timme..de senaste två dagarna har jag sovit middag med henne...eller ja..igår lördags så var det för att nathalie skulle sova och elvira var trött och jag råkade somna.
ja vaknade av att anders väckte mej för elvira skulle hem..

igår kom han och elvira för jimmy å anders skulle lägga stenen på baksidan...tyvärr så ösregnade det ju större delen av dagen men jimmy var ute ändå..ja å anders då.
han håller på än..fast nu har han bara lite kvar..just nu sover natha å katterna busar..jimmy e där ute å gör klart och jag väntar på att natha ska vakna så vi kan städa..orkar inte men måste göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0