bilder.

jag har inte jätte mycket att skriva men pssar på att lägga upp lite bilder nu när jag har tid.
på jobbet går det jätte bra, jag får beröm och jag trivs jätte bra, idag slutade jag lite tidigare och hämtade nathalie och vi gick ut i trädgården och lekte i hennes hopptorn..hon fick det igår av mej och det gillar hon.
idag var hon jätte trött så hon kröp upp i jimmys famn och somnade så nu sitter jimmy här brevid med nathalie snusande i knät. vet inte om det blir nått bål för vår del idag men hade varit kul, förra året blev det ju inget bål tyvärr för vår del.


nathalie och jimmy som dom ser ut just nu.


nathalie i sitt hopptorn


stå på huvudet e jätte kul.


nä nu får jag väcka familjen för till och med jimmy har somnat nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0