då var det helg igen

jeyyy äntligen helg.
inte för att vckan har varit kass, och detta var sista veckan som jag är hemma på måndag börjar min praktik och det ska bli SÅÅÅÅÅÅ kul.

idag gick jag en mil längst "uno rundan" det var första gången jag gick den rundan och guu vad fint det var, inte klokt vad mycket man missat, vi har bott här i två år och har inte en gång gått den rundan.
vid några tillfällen trodde jag faktiskt att jag gått vilse men det hade jag inte.
skit att jag inte hade en kamera med mej..men det var ju planerat att jag skulle jogga..så joggade halva rundan som jag brukar ca 2 kilometer å sen beslöt jag mej för att gå in i skogen och kolla lite och hittade snabbt den stigen.
jag trodde inte den var så lång..men när jag började gå så vile jag inte vända om, jag såg till och med fyra rådjur såå söta.

nu ska jag snart hämta nathalie och göra pannkakor ikväll.
jimmy ska jobba sent ikväll igen,inte lika sent som igår men ändå..trist.

idag har jag städat inför helgen och i morgon ska vi ut och handla en vår jacka till nathalie, regnstäl och en mössa å en pall...sen ska vi byta örhängen på nathalie..så ska iväg och köpa ett par och sen ska hon som tog hålen byta dom.
på söndag ska vi inte göra et dugg, vi vet inte om jimmy ska jobba, beroende på hur mycket han hinner med idag annars blir det väll att gå ut om vädret tillåter.

nä nu ska jag gå ner och hämta min lilla älskling.
ha en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Monica

hej! vad ska ni göra nästa helg?

2010-04-17 @ 08:01:53
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/
Postat av: Monica

okay men vill ni komma på fika på söndag runt 12? jonas jobbar natt sen så vi får ta det tidigt på dagen så han hinner sova lite på kvällen innan han ska jobba. Kram

2010-04-19 @ 21:13:41
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/
Postat av: Monica

oh glöm det jag skrev =( jag ska på teater kl 15 med min mamma! hade totalt glömt bort det!! förlåt. Kram

2010-04-19 @ 23:20:14
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0