GLAD PÅSK

idag är det exakt två år sedan vi fick nyklarna till vårt hus, den 20 april flyttade vi in.

igår eftermiddag när jag hämtade nathalie så sa dom att barnen kunde klä sej lite påskigt idag, hade vi bara fått reda på det tidigare så hade jag kunnat åka ut och handla nåt...men nu var klockan för mycket, så jag började tänka på vad vi har hemma...INGET som skulle kunna likna påskigt iaf.
så jag ringde jimmy, han skulle precis åka från jobbet så bad han åka in om ica maxi och handla, han kom hem med ett förkläde och scarfs till barn från 4 år..såni kan ju tänka er att det var stort..men jag sydde upp det och i morse så glädde jag på nathalie, sminkade henne och så här söt blev hon.....


inte lätt att få henne att le när hon e ganska nyvaken.
sen ville jag inte sminka henne för mycket så blev bara fräknar. tycker det räcker..

Kommentarer
Postat av: Monica

såååå söt!! =)

2010-04-01 @ 20:57:49
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0