tråkigt

det är såååå tråkigt att jag inte skriver här så mycket.
jag har masso av bilder jag vill lägga upp men på kvällarna e jan antingen trött eller har annat för mej, jag kan iaf skriva lite vad som händer just nu i livet.
jag älskar min praktikplats..det är jätte kul där och folket där är hur roliga som helst..finns inte ord att beskriva hur roligt man kan ha.

idag har jimmy dragit med sej anders upp til helsingborg för att kola på en bil, det funkar liksom inte med en bil just nu..vet inte om jag skrivit hur jobbigt det är?
men nu har han nog köpt en ford ka som han kan ha att köra till och från jobb..nu kan han även jobba extra vilket han inte kunde innan och jag behöver inte ta bussen eller vänta på jimmy.

nu såg jag nyss uggly betty och nu kommer dh..helt underbart hehe.
jimmy lär nog komma snart enligt vad han räknat ut iaf..

skriver mer sen kanske

Kommentarer
Postat av: Monica

hej! jag fick reda på idag att jonas jobbar på lördag.. så jävla typiskt. Ja jag förstår att du tycker det e tråkigt att ni fortfarande har den kvar. Jag har ju glömt skicka adressen oxå.

Men om du vill skicka den så e adressen : Gröna Gång 5, 26133 landskrona.

Kan du efternamnet? vill helst inte skriva det här.

har ni fått dop inbjudan? Kram

2010-04-27 @ 22:06:59
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0