ute

igår var en riktig ute dag. nathalie hade varit ute hela dagen på dagis och när jag kom och hämtade henne så sa dom att hon säkert kommerbli trött ikväl, men icke..hon gick hela vägen hem, vi stannade på lekplatsen å gungade sen gick vi vidare hemmåt, väl hemma så gick vi ut i trädgården och lekte, så kom jimmy med lastbilen..nathalie blev super glad. sen gick vi in och åt. efter det gick vi ut i trädgården medans jimmy byggde en sandlåda åt nathalie så spelade hon och jag boll, sen skulle jimmy fulla den med sand så han startade lastbilen vilket nathalie tycker e dö kul, hon satt och studerade när skopan kom farandes förbi henne. varje gång han fylde säckakärran med sand så sprang hon genom garaget och ut till trädgården å till sandlådan, där kollade hon när jimmy tömde sanden och jag drog ut den å sen sprang hon tillbaka och kollade när jimmy fyllde kärran igen.
efter att sandlådan var fylld klev nathalie in och skule dra ut all sand igen hehe.
sen gick vi in för då var klockan 19,15 så dags att göra iordning sej för sängen..klockan 19,30 sov nathalie som en stock.

idag gick jag ner för att hämta nathalie runt 16,10 och lämnade vagnen hemma.
vi gick en lång omväg hem och nathalie bar sin fina ryggsäck nästan hela vägen. under tiden gjorde hon bil och djurläten. när vi kom hem så kom jimmy nästan med en gång och vi beställde en pizza sen hoppade nathalie i badet och nu sover hon som en stock igen...härligt.

jimmy e ute i garaget å bygger på en slangvinda som vi ska placera i garaget med ett hål utåt. får se hur det blir sen.

idag klippte jag även nathalies lugg efter att hon badat..hon hade ju jätte ång lugg och hade alltid håret uppsatt, hon ska ha lång lugg men fick ett inpulsryck och klippte av den å så söt hon blev, å duktig var hon..hon satt helt still..tog foton men har inte fört över dom..lägger upp dom i morgon.
jimmy kom in för att säja godnatt..märkte han nåt?....nej naturligtvis inte..han märker aldrig när man gör nåt nytt..tex för ca 2 år sedan.jag hade jätte långt hår så klippte jag av det upp till käken typ..när han kom hem så frågar han om jag hade köpt en ny tröja..hahaha som jag garvade.

nä nu ska jag gå ner å slänga mej i soffan.

trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Monica

Haha män ser aldrig något sådant!

Skorna köpte jag på www.junkyard.se

kostade 349 kr paret.. Skit snygga är dom!

2010-04-11 @ 17:04:25
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0