vän

jag tycker det är så härligt att ha någon man verkligen kan prata med, en som förstår en och är i samma båt som en själv, en jag kan berätta exakt hur jag mår och somjag från dag ett har litat på. för 5 år sedan bröts vår kontakt men nu är den återupptagen och det känns på samma sett nu som då.
vi mår på samma sett, vi har inte varit med om samma saker men kan på något sätt hjälpa varandra igenom det ändå. vist är det skönt att ha någon som man verkligen kan anförtro sej till?
någon som finns långt borta men som ändå känns nära.

så tack för att du finns.

Kommentarer
Postat av: emma

jag har emelie hon vet hur det varakänns och hon berättar om sina kännslor hon e oxå en bästis och kännt varandra i typ fyra fem år nu men oj det var ju ett tag tänk vad tiden går heheh kram på dej du fina

2010-04-06 @ 15:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0