6år

igår friade jag och jimmy 6 år ihop.
eller firade å friade, jag jobbade hela dagen och efter det var jag på en intervju på en br-butik.
jobbade från 10-18 å sen ner till br å efter det så storhandlade jag, ja var hemma klockan 20,00 å då var jag mer eller mindre slut. det blev att jag fick städa toaletten å sen hoppa in i duschen.
efter att vi nattat poo så såg vi slutet på nån film å sen gick vi å la oss. klockan 6 vaknade jag idag och kunde inte somna om, harat när det händer..jag var helt slut i kroppen men tänkte en massa så gick inte att somna.
tydligen somnade jag om för klockan 7 vaknade jimmy och gick upp, han skulle hyra ett släp å köra till tippen. klockan 8 vaknade nathalie å då gick vi upp. jimmy kom hem lagom tills vi hade tagit på oss. han hade köpt med sej bullar men tyvärr kunde jag inte äta dom, ja har så otroligt ont i tandköttet som har svullnat upp igen.
just nu har jag tvättat golvet och nathalie e ute å hjälper jimmy att lasta släpet.

idag kommer mamma och morfar ner så vi ska grilla och fika lite, de kommer runt 11 12 tiden så längtar..å nathalie längtar fter att få träffa sin mormor, hon snackar om henne hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0