blogg

det har inte blivit så mycket bloggande för min del under en tid.
jag har inte haft ro i kroppen att sitta och skriva.

jag har jobbat som en dåre med sena kvällar och långa dagar. jag ser inte mycket av familjen nu heller vilket är enormt tråkigt.

igår var jag däremot ledig. då var jag och hälsade på syrran och jag hade köpt lite saker som hon blev jätte glad för. efter besöket där så åkte jag in om donkan, jag vad dö hungrig. och sen bar det hem till pepsi.
efter att jag städat lite så gick vi ut på en lång promenad i skogen...så härligt det var. väl hemma så somnade pepsi direkt och jag blev helt slö.
klockan gick och det var dags att hämta nathalie, som hade haft enormt kul på dagis som vanligt, vi mötte jimmy på coop och vi handlade hem lite nödvändiga saker.
efter middagen som bestod av kassler och potatissallad så gick vi alla ut på en promenad i skogen.

ja så såg den dagen ut. idag jobbar jag och ska snart åka och lämna pepsi på dagis.



Kommentarer
Postat av: nathalie

vilken söt vovve:-)

2010-10-24 @ 12:57:52
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0