jobb

har haft så mycket att göra på jobbet med långa kvällar och tidiga mornar så har inte haft ork att skriva här.

toysrus jobbet gav belöning, br på mobilia skickade ett mail till toys och frågade om de hade någon duktig personal som kunde ta ett vik på två månader, jag anmälde mej direkt och fick jobbet, chefen på br ska gå på semester nu och då tar jag hennes timmar med så får ännu mer, efter dessa två månader så e det julanställning och efter det om dom e nöjda med mej så kan jag få fortsättning där.
trivs jätte bra men toys är roligare måste jag säja.

min håriga bebis har blivit jätte stor, han bara växer och växer, han började på dagis i förra veckan och trivs jätte bra.
nathalie har tydligen oxå växt..iaf vad de har sagt på dagis men jag märker inte det. och pratar sombara den gör hon..så roligt att höra henne komma fram med nya ord och hon blir hur glad som hälst när vi förstår vad hon menar.

idag blir det utgång med jobbet..toppen fast först väntar en låååång arbetsdag.
ska åka strax och lämna pepsi på dagis sen börjar jag jobba 10,15-20,15
marlene kommer å käkar middag med mej å efter jobbet så bär det av till lillatorg.
tack o lov e man ledig i helgen.
e vädret bra så åker vi nog en runda till skånesdjurpark.

nä nu bär det av till dagis å sen jobbet.
ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0