dag 10 detta hade jag på mej idag

(för er som inte förstår varför jag skriver detta så bläddra ner lite så ser ni en lång lista där det står vad jag ska skriva om varje dag)


humm, större delen av dagen så har jag haft detta på mej från top till tå:

svart hårband, totte och 5 klämmor (för att hålla det lilla hår jag har på plats)
sen en lila långärmad tröja. men mys baggy jeans och svarta strumpor.
under har jag en röd bh och röda string.

det var vad jag hade på mej idag, kan tänka mej att senare på kvällen så tar jag nog på mej mina lila mysbyxor men behåller tröjan. kan ju oxå tillläggaatt jag just nu även  har en kofta på för jag frös efter promenaden med pepsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0