dag 13 den här veckan

jaha det har hänt en hel del denna veckan men jag kommer tyvärr inte skriva det här..det är personligt, bara tre personer som vet vad jag gjort och så får det förbli.
just idag däremot kan jag ju skriva lite...vi gick upp vid 8 och åt frukost. sen har vi städat, julpyntat och nu väntar vi på att jimmys fassa och syrra ska komma, de ska hämta lite bebissaker.
sen ska vi ner och kolla på lucia uppträdandet och sen fyrverkerierna..det ska bli mysigt..jag frågade nathalie om du vill träffa elton och då sa hon ja..sen frågade jag om hon skulle pussa och krama honom och då sa hon JAAAA sen frågade jag om hon ville träffa amanda och agnes då sa hon ja sen frågade jag om hon skulle pussa på dom med då sa hon NÄÄÄ hehehe men krama vill hon nog.

för övrigt så händer inte mycket..jimmy e pappaledig nu och kommer vara hemma i tre månader..jaa man får ta det som man vill...hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0