no pulka

idag drog jag nathalie till dagis i sin pulka..svårt eftersom ingen plogat..lite störigt.
sen när jag gick ner gör att hämta henne så var det tack o lov plogat.
men nathalie nöjde sej inte med att åka pulka hem utan hon vill stanna till vid lekplatsen och åka kana och gunga..inte allt för nice när snön vräkte ner rakt i ögonen.
väl i pulkan igen så ville hon åka pulka hemma på backen..så vi gick hem och bytte till tefatet och sen var det att plumsa i den höga snön ilket inte var lätt för bruden med korta ben. när hon väl satt på tefatet och skulle åka så fastnade hon i halva backen, så mycket snö var det, vi åkte ner tillsammans en gång och jag blev blöt i baken och på benen hehe. sen ville hon inte åka mer så vi plumsade hem och fikade.
nu väntar vi på att jimmy ska komma hem så vi kan äta, men idag blir det beställmat för jag orkar inte laga mat idag.

det var en liten uppdatering från idag, mer än så bjuder jag inte på hehe

Kommentarer
Postat av: nathalie

härligt me bestämda barn:-D

2010-12-02 @ 17:29:12
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0