1,5 år.

idag blir vår älskling 1,5 år.
inte klokt.
idag börjar vår kamp om att få henne att sova i sin säng. det kommer inte bli lätt men i morgon har troligen inte jimmy jobb så då blir det lättare för oss båda.

idag ska jag baka banankaka, har aldrig gjort det innan så ska bli kul å se hur det blir.


ja för övrigt då, jag tänktwe innan en kort stund på vädret. nu på vintern så längtar man efter sommaren, på sommaren så längtar man efter en vit jul.

jag älskar sommaren men tyvärr så blir det bastu varmt här hemma och det är jätte jobbigt.
att kunna gå ut utan skor å jacka är underbart.

på vintern är det härligt med snö..(en kort stund just vid jul)
det är lagom härligt innomhus med elräkningen är jävlig.

småkrypen på sommaren är blä. men elräkningen är härlig.
så vilket är bäst?
ett mellanting?
våren är bäst..när blommorna blommar, ljuset kommer och varmen kommer.


nä nu dör snart batteriet och jag måste på toa..
jimmy jobbar och jag ska tvätta,baka,städa lite och njuta av tystnaden hehe.

återkommer med bild och recept sen för den som vill ha

Kommentarer
Postat av: Monica

Lycka till ikväll!!

O grattis natta på 18 månaders dagen!!! Kramar från oss alla

2010-02-11 @ 09:40:32
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

Och ge nu inte upp ikväll, utan bara kämpa! Ger ni upp så vet hon om det!

2010-02-11 @ 09:41:12
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

hur har det gått ikväll?? Kram

2010-02-11 @ 22:20:12
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0