5 1/2 år

idag firar jag och jimmy 5 1/2 år ihop.
gu vad tiden går fort. iblend känns det som att vi nyligen har träffats och ibland känns det som att vi kännt varandra hela livet. och även ibland känns det som att vi varit gifta i tio år..men dom stunderna vill man glömma bort om ni fattar vad jag menar?

varje år firar vi hel och halv år...dock förra året blev det inget firande för vi kunde inte fixa barnvakt och på halvårs dagarna firar vi bara med att göra någon extra god mat. jag sitter just nu och försöker hitta något gott att laga..det lutar åt thai kyckling med äggnudlar...såg så gott ut så får se om det blir det.
för övrigt idag så ska jag städa, plugga har jag gjort redan..ligger föra i planeringen så tar det lilla lugna nu.
jimmy fick jobb i morse så han e iväg och jag vet inte när han kommer hem men hoppas han inte kommer hem allt för sent...tror jag inte heller.

ja så idag e det städa, laga mat och allt det där vanliga som brukar falla  vardagen in.
känns dock som att det är fredag vilket gör dagen ännu segare.
om en vecka fyller nathalie 1 1/2 år..inte klokt vad tiden går fort, saknar den tiden då hon bara låg och sov och var så mysig...nu e hon super mysig men hon har ett temprament som heter duga..hon vet vem som bestämmer..men tyvärr så är det inte mamma och pappa utan hon.
men men man ska vara glad att hon är som hon är..hon är underbar..min lilla sessa.
jag kan inte bli lyckligare att få vara mamma åt henne.

Kommentarer
Postat av: Monica

hej! kan inte gå in på detaljer när det gäller namnet Johanna. Men vi har iallfall bestämt oss för att ta det namnet om hon verkligen ser ut som en johanna. Man vet ju aldrig. Grattis till dej o Jimmy!

2010-02-04 @ 18:55:58
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0