5 minuters metoden

igår kväll klockan 20,45 nattade vi poo i sin säng..och följde 5 minuters metoden..efter två besök så sov hon...en timme senare vaknade hon, vilket vi viste, vi gick in och efter två besök så sov hon igen, klockan 23,00 vaknade hon igen men somnade om efter ett besök...jag vaknade klockan 03 av att mira låg och mös brevid mej, och slickade på något så i all trötthet så kände jag vad det var, det var nathalies bunny (vad gör den här) tänkte jag, sen tittade jag på monitorn och där var det helt vitt..ingen poo så jag frågade jimmy och han flög upp och skulle kolla var hon blev av..så såg jag hon sova i vår säng.

det visade sej att jimmy hade gått upp i ren sömn och burit in henne till oss vid 2 tiden.
haha.
så duktig hon var igår..hon satt i sin stol och petade i maten sen sov hon jätte duktigt i sin säng och ja hon skrek en hel del igår när hon kom hem men efter det så var hon jätte glad.

får se hur det blir i kväll. idag har jag börjat dagen lugnt och har nyss packat ner alla tradera paket..de går ut på lördag och hittils ser det riktigt bra ut.
snart ska jag plugga och efter det har jag ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0