ännu en dag.

ja nu sitter jag här igen.
har egentligen inget att skriva om men har heller inget att göra.

igår åkte vi till svedala, åt på donkan och sen gick vi in på nilssons. efter besöket där så åkte vi hem..nathalie var dö trött och somnade redan vid 19 tiden.
jag och jimmy satt och såg på efterlyst och jag fick tårar i ögonen när de visade inslaget om den 4 årige pojken som blivit mördad.
till det mös vi till det med äpplepaj med vanlijsås. sen gick vi å nanna.


idag fick jimmy jobb direkt på morgonen så var tvungen att åka tidigt, nathalie vaknade naturligtvis så vi låg och mös i hopp om att hon skulle somna om...vilket hon gjorde, till slut.
när min klocka ringdevaknade hon inte så jag kunde smyga ut och ta på mej, sen vaknade hon och var på ett busigt solskens humör. det är uppskattat här hemma när hon vaknar med det humöret.

efter attvi tagit på oss så var det bara att dra vagnen genom snön (jävla snö)
nästan framme vid dagiset så börjar det regna (va f*n)
det var bara på med regnskyddet och halv jogga sista biten.
väl inne har nathas bästa dagis kompis kommit och det var in och ta av henne hela paketet (ytterkläderna)
sen kör hon sin rutin..springer till fröknarna och kramar dom, sen springer hon till mej och ger mej en kram och sen tillbaka till fröken och så vinkar hon.

för mej var det bara att gå ut i det äckliga vädret igen..blandat snö och regn..kan det bli värre? saknades bara hagel oxå.

nu e jag hemma och här tänker jag vara idag.

ja just det..haha
jävla idioter som gör mej så sur.
igår ringde en på soffan och var enormt intresserad, vi förklarade att vi inte håller soffan till någon utan att det är först i kvarn. det verkade han förstå och skulle se om han kunde fixa ett släp och komma igår, men ringer någon? kommer någon? nej och nej..inte ens ett mail.
så jävla surt..först ringer en 30 minuter efter att vi satt in annonsen där det står klart och tydligt prutat och klart efter priset..och vad gör han? jo han vill pruta..IDIOT
sen ringer denna personen som är jätte intresserad och tycker att den är billig och jätte fin..han skulle kolla om han kunde ordna ett släp..men efter det har vi inte hört ett pip från han..vi skulle igentligen köpa en ny soffa idag som vi var och kollade på igår..men detfår tydligen vänta..för varken jag eller jimmy vill ha två soffor trängades fram tills att någon köper denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0