en bättre lördag

ja idag har det varit bättre sen jag skrev sist. man kan inte vara sjuk när man har en nathalie hehe.
hon kräver mycket men jimmy har varit ett stort stöd, jag har liksom inte kunnat lyfta nathalie och gå med henne utan att bli svimfärdig och må illa. ja man skulle kunna tro att jag är gravid men tro mej det är jag INTE.
nathalie är en rolig liten dam..hon har lärt sej gå i trappan helt själv, hon vägrar att bli matad utan ska äta själv, vilket jag tycker är helt ok för då slipper min mat bli kall innan jag får äta hehe. hon är givmild som tusan..har hon bara lite godis kvar så bjuder hon..ibland tar hon katternas godis och förr åt hon det men nu ger hon det till katterna..även katternas mat tog hon och åt innan men nu så städar hon undan det..spiller hon med drickan så ber hon om papper, tårkar upp det och sen slänger hon pappret i soptunnan..nr hon kissar drar hon i byxan och har hon bajsat så lyfter hon på tröjan..så kul att se. befinner sej nathalie uppe i sitt rum så drar hon ner byxan sätter sej på pottan och när hon är klar så stänger hon locket..vissa gånger så har hon faktiskt kissat (i blöjan då för den får hon inte av sej)

katterna har en sån laser som dom jagar och tycker är dö kul..nathalie tycker den är minst lika kul och jagar den.

nä nu ska jag ner och umgås med mina hjärtan..lär bli party party kväll idag för nathalie sov sen middag (party party kväll= sen uppekväll med gott)
jag är igentligen dö trött och kan somna direkt känns det som men kan inte..eller har inte tillåtelse till det av natha..hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0