hemma

idag är nathalie hemma igen. med feber.
har hon feber i morgon så blir det att åa in och kolla vad det kan bero på.
just nu leker hon på sitt rum, man märker inte ens av febern.
eller jo ibland då hon är lite väl gnällig.
så idag blir det lik som igår att göra absolut inget. jimmy åkte senare till jobbet han fick jobb halv 10 så åkte vid halv 9..längtar redan tills han kommer hem. i morgon hoppas jag innerligt att han inte har jobb, så jag kan få plugga lite, pallar inte hamna efter.
så har jag ringt till csn..dom har strulat igen, men innan jag hann höja rösten sa han i andra sidan av luren att det går att lösa, så nu väntar jag bara på att få ett nytt beslut så jag kan bli nöjd.

jaha sen snöar det här nere..så bull, kan inte våren komma nu..är så sjukt trött på snö nu att jag till och med drömmer om våren.

från en sak till en annan så har nathalie enligt jimmy gått ner från trappan helt själv utan att hålla i sej, alltså gått ner som vuxna gör, rätt coolt, hon har bara gått sedan mitten av augusti och redan kan hon gå ner för trappan, fast det är naturligtvis inget vi låter henne göra, bara när en av oss går framför så vi kan fånga henne om hon faller.

myror i benen har jag oxå och tydligen så har nathalie det med...

nathalie håller tal

bilderna är tagna igår.

nathalie gömmer sej med en bit leksaks sallad i munnen


nu har hon en bit leksaks korv i munnen..hungrig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0