lista

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: ja, men bara för att det är dö tråkigt att borsta tänderna hehe
Gnälla: ja det händer väll....typ dagligen
Sova: brukar inte men var gång jag gör det älskar jag det hehe
Ha ångest: ja, för livet, det bara flyger förbi och jag vil inget hellre än att spola tillbaka tiden, tänker på det nästan alltid.
Skada dig själv med flit: Nä
Drömma mardrömmar: det händer ibland
Drömma sexdrömmar:ja det händer.
Ta droger:absolut inte..om inte pepsi max räknas
Försöka vara annorlunda:det är väll alla som inte försöker vara likadan som nån annan?
Klä dig i svart:Ja, älskar den färgen men lägger alltid till nån annan färg.
Gå i skolan: har gjort och tro det eler ej, vill tillbaka. eller går ju i skolan nu med hehe.
Röka:har aldrig vill aldrig..äckligt.
Ha sex:det händer väll
Ljuga:det händer tyvärr
Hata folk:ja, vissa är lite mer utsatta. iaf en person.
Lita på folk:beror på men ja efter ett tag gör jag väll det.
VEM:
Saknar du:min bästa vän och nathalie som är på dagis.
Vill du döda:kryp
Rörde dig sist:jimmy
Kysste mig sist: Jimmy
Vill du kittla: nathalie.
Kramade du sist:nathalie, som sa hejdå vid dagis.
Vill du prata med:mamma.
Skrek du på sist:nathalie..tyvärr eller skrek å skrek.
Sårade dig sist:Min pappa
Vill du bli galet full med:ingen
Gjort dig riktigt glad senast:mins inte riktigt..men tror detvar nathalie och jimmy.
Fick du sms från senast:marlene om inte tele2 räknas
Ringde dig senast:Jimmy
Är vackrast på jorden: nathalie

HAR DU:
För många vänner:nä
Tvångstankar:Nä
Någon annan psykisk sjukdom:mä
Någon fysisk sjukdom:jag har PCO jävla irriterande.
Någon skada:nä
Färgat håret:många gånger..tyvärr.
Brutit några ben:Nä
Några piercings:8i öronen,två i tungan, 1i navelen,1i överläppen
Egen dator:delar med jimmy
Bra självförtroende:absolut inte men jobbar på det
Kysst någon:några stycken ja
Haft sex:naturligtvis har jag det
Köpt kondomer:aldrig, fick på ungdomsmottagningen men dom användes till annat.hehe
Sagt jag älskar dig till någon idag:till jimmy och nathalie..dagligen.
Varit kär:Ja
Dumpat någon: ja..=/
Lämnat landet: bara på resa.
Tuttat eld på nån: nä
Gjort något olagligt:ja..sshh

HUR:
Går du: ingen aning..rakt?
Svarar du i telefon:antingen Hej eller hel det är linda
Fördriver du tiden:leker med nathalie, umgås med jimmy, vänner,sova,plugga,städa.
Mycket pengar har du:för lite
Tjänar du pengar:via csn
Ofta diskar du:varje dag, i diskmaskinen, nästan aldrig för hand.
Ofta städar du:varje dag
Ofta träffar du din familj:för sällan.
TROR DU:
Att du kommer bli något:nja men man kan ju hoppas
På Gud:Nä
På rymdvarelser:Nej
Att folk tycker om dig:blyg tjej
Att fiskar kan tänka:borde dom kunna
Att du kommer leva länge:kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0