natten

ja hur gick det nu? det är natt nummer 2
och i natt gick det ännu bättre. vi la henne vid 07,30 och hon gnälde i 5 minuter å sen gick jag in till henne, efter det sov hon. hon vaknade klockan 03,00 och då ville hon ha välling..hon drack 2 hela flaskor å sen däckade hon i vår säng.

jag har läst att somnar barnet i sin säng men att man under natten sen lyfter in barnet till sin säng så är de inga problem...igår somnade hon vid 21 och vaknade vid 02. så idag var det bättre.


idag fick vi även gå till dagis..jimmy gick upp tidigt för han skulle jobba, vilket gjorde att nathalie sov längre idag..att gå med vagnen till dagis var mysigt och omväxlande..men jobbigt med all snö.

nu ska jag snart plugga och sen ska jag tvätta.

Kommentarer
Postat av: Monica

hej! ja det e någon mer som har sagt att det kan vara muluskor.. har ingen aning om vad det är.. blir det inte bättre så ringer jag bvc på måndag..

Jag lägger till dej på msn när min andra dator är tillbaka! kram

2010-02-20 @ 21:50:56
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0