skola

ja då sitter jag här igen.
jag åkte in för att göra prov, väl inne så kom dom inte in i sina datorer. de ringde till malmö men samma fel var där..till slut ringde dom från malmö..beskedet va´r att i denna kursen finns det inget prov...fan va bull. så nu sitter jag och gör vg uppgifterna i väntan på att klockan ska gå..klockan 10 kommer mamma och hämtar mej och vi ska åka till center syd, hon ska köpa en koft/jacka till mej..sen ska vi väll fika innan hon kör mej till lund igen och jag tar bussen hem.

jag mår mycket bättre idag.
igår var jävligt..då räckte det att jag reste mej så blev jag yr, trött och vissa gånger nästan svartnade det för ögonen..gick jag två tre steg så blev jag andfådd..inte klokt.
nathalie som ville bli buren kunde jag knappt lyfta. på kvällen kändes det bättre fram tills vi skulle sova, då kom illamåendet men det gick över snabbt.

man skulle kunna tro att jag är höggravid utan magen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0