soffa

nu är soffan såld. eller dom har lagt en peng på den.
strax efter att idioten som ringde igår varit och kollat på den så kom en och paxade den.
det var skönt att få sålt den fast jag kommer att sakna den. hade den haft en annan klädsel så hade vi inte sålt den men katter och skinn gick inget vidare och det var bara en tidsfråga innan den skulle vara helt repig.

igår jobbade jimmy länge och kom hem först halv 8, jag höll på att natta nathalie när jimmy kom in som en adrenalinkick för nathalie, hon började busa och skratta..hon hade verkligen saknat jimmy märktes det.
idag har han inget jobb så idag lämnade vi poo och ska åka och köpa vår soffa och en matta sen ska vi storhandla med..vi får passa på nu när vi är barnfira..i helgen lär vi inte göra nåt.
han som köpte soffan kommer vid 12 i morgon å annars ska vi bara ta det lugnt...tror jag.

ne nu dör snart batteriet och jag måste bädda sängen..men skriver kanske mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0