toppen

igår var en jobbig dag, dels så hade vi inte fått sova hela natten och dels så blev jimmy kass i magen. under dagen fick jag ont i magen och blev slö. på kvällen hade jag feber, kände mej spyfärdig och hade sprängade huvudvärk. hela natten låg jag och vred och vände mej, sover bara lite då och då.
idag har febern sjunkit tack o lov, huvudvärken finns där men den är inte lika stark..men jag känner mej slö i hela kroppen.

jimmy och nathalie har varit där nere och lekt i morse så jag fick vila. när jag kom ner var nathalie jätte glad och lekte som bara den. vid halv 12 gick nathalie och jimmy upp och lekte där, jag stannade kvar där nere..blir helt andfådd av att gå i trappan..som de sista veckorna av graviditeten. jag höll på att somna när jag låg i soffan, jimmy och natha kom ner, hon skulle sova middag..klockan 12,45 nattade vi henne..å hon var dö trött så just nu sover hon och jag ska ner å försöka få i mej nån mat.

hoppas till att som finns att jag får sova i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0