vilken unge

tjatar jag om nathalie?
denna bloggen är till för henne så jag tycker jag tycker att jag kan mämna henne hur mycket som jag vill.
men iaf. lilla poo har blivit allt mer krävande och bestämmande...hon vägrar sitta i sin stol, hon vägrar äta när vi ska äta, hon vägrar sitta i sin bilstol, hon vägrar till stor del sitta i vagnen.
och hon vägrar sova i sin säng...hon har hur kul på dagis som helst, hon är en helt annan person på dagis.
när vi hämtar henne så är hon jätte glad men så fort vi kommer hem så vänder humöret..är vi tråkiga föräldrar?
är vi stränga?
vi gör iaf så gått vi kan men det är svårt när hon skriker när vi ska äta, det är svårt att låta henne skrika när hon sitter i vagnen..man känner sej som världens dummaste förälder när man är ute.

jag tror att vi har varit på tok för slappa under nathalies första år, inte satt regler eller sagt till som vi borde.
men nu måste vi skärpa till oss. sätta regler och verkligen se till att få rätt på de felen vi gjort.
det är ju trots allt inte nathalie som bestämmer här hemma utan vi vuxna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0