fågel

jag hörde ett pip eller flera pip rättare sagt. jag ser att nova som sitter i fönstrert  börjar stirra och hålla på så jag tittade ut.
mira hade fångat en fågel och tog in den i uterummet, jag sprang ut och skakade loss fågeln och kastade in mira, fågeln försvann och sen ser jag att tuff kastar sej mot fågeln, jag kastar in tuff med och sen går jag ut själv för att kolla till fågeln, nu ligger den chockad i ett hörn och jag har lagt lite vatten och smulor till den får se om den piggnar till den, två av katterna cirkulerar runt glaspartierna där ute och mira mjauar här inne..stackars lille fågel.
är den skadad så klarar jag inte av att döda den. jag tycker det är bättre när dom tar hem fåglar som redan är döda, även fast det är sååå äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0