fredag

jag nu sover nathalie och jag å jimmy sitter vid tvn å myser med lite gott. de e ju lets dance idag inte lika kul som förra året dock

idag var jag på skolan och fick lite hjälp med en av kurserna och efter det så åkte jag till staffanstorp där jimmy hämtade mej, vi åkte till tippen och efter det så handlade vi...vi beslöt oss för att göra fiskhamburgare idag..vi plåckade på oss allt men när vi skulle ta fiskhamburgarna så fanns inga..skit, så det blev kycklinghamburgare ist.

i helgen då..då händer inte ett dugg, vi ska bara vara hemma och ta det lugnt för pengar har vi inga men ork att vara hemma har inte jag..men har inget val.


igår när jag hämtade nathalie på dagis så gallskrek hon, hon ville inte hem och väl hemma så skrek hon i en timme till. när jag lämnar henne e det likadant förutom att så fort jag stänger dörren så skiner hon upp igen.
hon måste hata att vara hemma..känns ju kul att hon älskar att vara på dagis men att hon hatar att vara hemma e ju mindre kul.

ne nu börjar lets dance igen.
ha de

Kommentarer
Postat av: Monica

bilden på vagnen kommer imorgon =) Vi ska heller inte göra något i helgen, jonas jobbar natt idag o sen jobbar han förmiddag på söndag.. skit tråkigt att sitta hemma =(

2010-01-15 @ 23:21:35
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja nitron är underbar. Jag rekommenderar den verkligen.. Mkt bättre än Brion vi hade.. O nu när lillan ska oxå ligga i den så tror jag att den verkligen är värd varje öre =)

2010-01-17 @ 09:43:34
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0