jul och nyårs bilder

såg dina julbilder monica..jätte fina=)
så nu lägger jag in mina med. har inte haft tid till det innan.

 vi började julen med att elda så det blev riktigt varmt i huset.

 såhär sött var nathalie klädd på julafton. en liten jultomte.
 kalle anka dags.
jag och nathalie. natha blev varm så hon fick nya finkläder på sej.

nathalie hos tomten. första året hon ser en tomte och hon var mer nyfiken än rädd.

nathalie poserar gärna men sin nya dockvagn som hon fick av faster och kusinerna.

jag och nathalie på nyår innan vi åkte till glumslöv
 matdags.


så det var en del av bilderna...lägger upp fler på bilddagboken.


Kommentarer
Postat av: Monica

fina bilder vännen =) Har du fått mina två sms och mitt ena mms? Kram

2010-01-03 @ 11:39:08
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0