lär känna mej lite

ditt fulla namn är: maj linda tygård
hur gammal är du? 23
var bor du? i genarp
hur bor du? i hus
vilken är din favorit färg? lila men även svart,brun och rosa
vilken är din favorit blomma? orkide
har du någon bil? ja en volvo v70
hur länge har du haft körkort? humm i två år och 10 månader
är du singel? nej
vad heter din stora kärlek? jimmy nordström
vad heter din första kärlek? robin toumi persson
hur länge har ditt nuvarande förhållande varat? 5 1/2 år
har du barn? ja min älskade nathalie
hur många barn vill du ha? 2-3st
vilken är din favorit film? troligen sagan om ringen triologin
är du bra på att ljuga? nje lite kanske
vad är det galnaste du gjort? jag och en kompis kastade tegelstenar över en bro för att se vem som kastade längst, en av stenarna träffade en helt ny bil, vi blev jagade över motorvägen och långt in på kvällen (de fick inte tag i oss)
vad ångrar du mest av allt? att jag färgade håret
vad önskar du mest av allt? att jag kunde spola tillbaka tiden
mår du bra? just nu ja
lider du av nån sjukdom? ja jag har pco
trivs du med den du är? ibland men jobbar på det 
vad skulle du vilja ändra på dej? mycket
har du många vänner? jag har få men nära vänner
på en skala 1-10 hur populär är du? 3 kanske
har du gått i gymnasiet? nä bara 1,5 år
jobbar/studerar du? jag studerar
vad jobbar du med/studerar du till? ekonomi och handel
nämn tre intressen du har:
1,
inredning
2, städa
3, familj och vänner
har du något djur? ja, tre katter och två grannkatter som kommer på besök
hur många djur har du haft i ditt liv? 7st 5 katter varav två är döda, ett marsvin och en kanin även dom döda.
vilket är ditt favorit djur? hund,katt och marsvin
vilken årstid gillar du bäst? vintern iaf just under julen annars är det våren.
vill du gifta dej? ja
hur vill du gifta dej? utomhus på sommaren den 4 augusti
vilket är det finaste namnet du vet: humm
kille: viggo, kevin,
tjej: det är många men lovisa, miranda, ronja, mira,  är några iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0