min plan

ja det blir som jag planerat.
och det lär väll hända till nästa helg tror jag eller i veckan.
jag vet att jimmy kommer göra allt som står i hans makt för att förhindra det men det är mitt liv så jag gör vad jag vill. dessutom så e det ju inget som vara livet ut och allt kommer bli bättre sen.
jag har tänkt på det jätte länge och som mest i morse när jag inser att det kommer hända. på väg till skolan på bussen så såg jag mej omkring och undrade plötsligt vad folk ska tänka..men sen kom jag ju på mitt nyårslöfte och la den tanken åt sidan. för fortfarande så det ju mitt liv..och man får väll göra som man själv vill då?

som ni vet så har jag läst böckerna
gömda
asyl
och mias hemlighet..dom är så otroligt bra och faktiskt de ända böckerna jag läst ut.
nu läser jag emma mias dotter och kan verkligen inte lägga boken ifrån mej.
den är den boken som fått mej att gråta lika mycket som gömda boken.
har ni inte läst dom så bara måste ni göra det..det är omöjligt att sluta läsa när man börjat..och man kan inte börja mitt i..utan måste börja mej gömda och sen asyl och sen mias hemlighet och till sist emma mias dotter.
jag hoppas på en uppföljare till.


idag har jag plåckat ner allt julpynt och storstädat. granen barrade ju ner hela huset nästan när jag bar ut den.
men nu ser det bra ut igen här hemma.
i helgen ska vi ut och handla lite saker till nathalies kök..hon fick 300 av sin gammelmorfar i julklapp så nu ska de spenderas. sen ska vi se om vi kan hitta något ssnyggt lila tyg som vi ska klä stolsdynorna med och lila färg till dörren till ved hyllan.
annars ska vi inte göra så mycket mer än att bli klara här hemma.
men helt ärligt så känns det inte som fredag utan mer som en tisdag.

Kommentarer
Postat av: Monica

vad e dt för plan?? =) fick natha julklappaen på posten idag? Kram

2010-01-08 @ 17:17:19
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0