prov

ja nu har jag varit iväg och gjort prov i datorkunskap
det kändes som att det gick jätte bra.
idag ska jag annars bara ta det lugnt och städa lite kanske.
i morgon ska jag in till malmö och till frissan för att plocka ögonbrynen..just nu är det buskigt där uppe hehehe.
ska träffa marlene där vid 11 och sen ska vi gå och kolla lite i affärer..inte lika kul när man e fattig.
min tatuering blir fördröjd..mina pengar till den har fått gå till annat..men bara det blir en tattuering så skiter jag i när..bara jag inte blir 30 så.
på fredag ska jag och marlene till en fotostudio och bli fotade, sminkade och till pysslade..man ska ha med sej två sett kläder och ena är klart men letar efter den andra.
annars händer inte mycket i mitt liv som är planerat iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0