så förbannad

jag är illröd i huvudet. ni har ju läst om min hemlighet och jag ville berätta om den när jag kände mej redå att berätta den..jag har berättat för några människor och i helgen så berättade jag det för mamma pch pappa.
så fort dom kom hem så öppnade pappa käften och skvallrade till farmor som sa det till lotta eller lasse..lotta skrev till mej. MIN hemlighet,..MIN. och han säjer det till alla..då kan jag lika bra berätta det till er oxå.

FÖRE

EFTER
anledningen var att jag trötnade på att färga håret hela tiden, mitt hår var slitet, tunt och äckligt. jag ville att det skulle växa ut och att jag aldrig mer ska färga håret igen.
jag har köpt två peruker men går bara i en..den jag hade på model bilderna.

SÅ NU VET ÄVEN NI MIN HEMLIGHET, DET VAR INTE PÅ DETTA SÄTTET JAG VILLE BERÄTTA DET MEN MEN


Kommentarer
Postat av: emma

du e vacker tycker jag :)

2010-01-26 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0