seg vecka

denna veckan har vi bara segat, tagit det lugnt, jimmy har inte haft nåt jobb nästan. i morgon har han ett litet jobb iaf.
idag har vi sett på film, städat och på eftermiddagen kom jimmy på att vi kunde baka kanelbullar, vilket vi lär göra i helgen.

sen planerar vi ett besök på andys antingen i helgen eller helgen därpå..kul för poo att få leka av sej lite.
idag när vi hämtade nathalie så kom hon springades till dörren och ropade mamma..
sen började hon skrika, hon ville inte alls hem. just nu så leker hon med jimmy men kollar till mej lite då och då så jag inte gått någonstans.

hon är otroligt mammis, mammigare än någonsin..det är bara jag som får ge henne dricka..hon dricker fortfarande inte själv. är hon ledsen så springer hon till mej och det är alltid jag som ska bära henne.

min rygg är inte direkt som den borde vara och är i stort behov av en massage..snart två år av intensivt bärande är inte bra.
men men

nu gnäller poo och det är mej hon vill till så vad gör man..

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0