skola

ja jag viste väll att jag skulle sätta mej här ett tag.
jag kom hit vid halv 10 i morse och mötte östen, jag fick ett prov att göra..vilket jag klarade..wohoo..fick G men är mer än nöjd med det.
sen har jag gjort klart alla inlämningsuppgifter och skickat iväg dom. jag har även fått lite hjälp med mitt kommande prov på tisdag.
jimmy har ringt 1 gång..vi ska mötas i staffanstorp och handla..fattiga som vi är så handlar vi ändå.
idag skulle en kille komma och köpa vår crosstrainer..den har ju bara stått ocg sammlat damm och tagit plats under trappan och dessutom så behöver vi pengarna..enormt nu.
just nu väntar jag bara på att tiden ska gå så ska jag knalla till bussen..den går hvart i..så det är ett tag tills dess. 45 min för att vara mer exakt.

för övrigt då...jag hann precis med bussen i morse och väl inne i lund så gick jag och köpte mej en dricka ocg fika tills nu då.. bestående av..godis..konstigt nog trotts att jag äter som fan när det gäller godis och skräpmat så har jag gått ner 2 kilo..det innebär att jag bara har två kilo kvar tills jag väger som jag gjorde innan jag blev gravid...en choklad kaka en big mac och lite chips tack...hehehe
tycker det är mysko..hur mycket jag än äter så har jag stått still på 54 koli..helt plötsligt så går jag ner två..humm.

ne nu ska jag iväg på lunch och sen åka hem..hahaha kanske var håret som vägre två kilo hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0