trött

jag känner mej väldigt trött i ögonen, så tur att jag inte ska köra.
jimmy är där nere och plockar undan efter frukosten och nathalie e lämnad på dagis...vi fick inte ens ett vink av henne idag..hon bara dumpade oss.
jag är iaf överlycklig att hon trivs så bra där.
sen att hon inte trivs hemma kan jag inte göra så mycket åt...det beror nog på att här hemma finns bara två tråkiga föräldrar och på dagis finns 16 ungar att leka med.

jag ska snart åka in till skolan och sitta där några timmar och jimmy ska åka till jobbet.
uppdaterar säkert när jag sitter i skolan om jag har tråkigt.


ja vad finns det mer att berätta..jo..i tisdags var vi i dalby och tog svinis sprutan på poo..vi fick tid 13-16 sen fick vi ytterligare en kallelse till en vanlig influensa spruta dagen efter 10-11 jag blev misstänksam och tyckte det var konstigt att ta två sprutor på två dagar...så frågade och det var fel..vi hade fått en kallelse för mycket, nathalie behöver inte ta en spruta för vanlig influensa..tack o lov.

nä ,men vi hörs säkert senare idag..kommer inte på nåt att skriva..eller jo anledningen till att jag är trött..det är för att jag satt uppe sent och laddade ner musik och förde över dom till mobilen + att jag såg film till långt in på natten...kunde inte sova som ni vet när jag väl lägger mej i sängen..kan vara dö trött när jag sitter i soffan men ändå så blir jag pigg när jag lägger mej i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0