god kväll

det var ett bra tag sedan jag skrev här..men har inte haft mycket tid alls och sen har jag inte haft mycket att skriva om heller..föränn idag.
jag var ju sjuk hela förra veckan och nu äntligen har jag gått tillbaka till jobbet. detta e ju sista veckan jag är där men i slutet av dagen så kallade min chef på mej  så nu har jag fått mina första tider som jag ska jobba extra..ska bli jätte kul att äntligen få tjäna lite pengar hehe.

för övrigt har det inte hänt så mycket.
på midsommar bär det av till landskrona, vi ska ut till sommarstugan och fira lite med mina föräldrar, vet inte om vi sover över eller inte.
 vad ska ni göra på midsommar då??

sen har nathalie gått in i en jätte trottsålder....hon e jätte trottsig, värst av dom alla tror jag, hon skriker så fort det inte går som hon vill och det är verkligen åt minsta lilla, sen har hon blivit jätte aggresiv, hon slåss så fort det inte går som hon vill eller om hon e trött.
i helgen var nathalie, jag marlene och natalie på leklandet på entre dom hade jätte kul men sen blev hon trött så när det gicj fel så slog hon till två barn, som jag skämdes när deras föräldrar såg det..hoppas innerligen att det tar slut snart.


just nu sover poo och jag å jimmy sitter i soffan å äter glass..mm gott gott.

ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0