i sömne

igårkväll somnade nathalie runt 20,00 vilket hon brukar göra så inget konstigt med det.
jimmy satt och räknade på panelerna och jag gjorde örhängen.
när vi beslöt oss för att gå och lägga oss var klockan runt 23,00 klockan 23,30 vaknade nathalie..eller vaknade å vaknade..de senaste näterna har hon bara satt sej upp i sängen och börjat skrika..utan anledning..hon blir aggresiv och bara slåss å klöser..men det e först när jag inte förstår vad on vill..hon pekar sej fram åt vilket håll hon vill till..varje natt vill hon gå in i vårt rum sen tillbaka ut i hallen, in i hennes rum och tillbaka ut i hallen..sen efter det så vill hon ner till köket..och in i ett av högskåpen..i natt ville hon ha en burk med tomatsås..
jag har börjat misstänka att hon går i sömne..fast ist för att gå så blir hon buren och jag är hennes ben. när hon inte får tomatsåsen blir hon sur och börjar nästan klösas..så jag säjer till henne på skarpen å då blir hon tyst..gör en välling och går upp och lägger oss och hon somnar nästan direkt.

hon är inte så aggresiv annars och att det handlar om så konstiga saker som att hon vill ha en burk med tomatsås..nån natt var det drikki. då kan det inte vara annat än att hon faktiskt sover..de måste det ju vara..eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0