uttråkad

jag har igentligen inget att skriva men har heller inget att göra.
har nyss ätit och väntar bra på att tiden ska gå, idag tog jag en tidig lunch för var mega hungrig.
idag har jag sorterat en del av det lgret jag har hand om..är klar med lego och playmobil.
sen har jag dragit hela min leverans och efter lunch så ska jag dra marias leverans oxå..

efter jobbet ska jag köra in och handla och efter det ska jag hem och packa..på fredag slutar jag tidigare och åker hem och hämtar nathalie sen åker vi upp till glumslöv där vi ska sova, jimmy ska upp till osby och fira sin syster som tar studenten.

nä lika uttråkad e jag nu..finns ju inget att göra alls..men får väll kolla lite runt på internet å sen börja jobba så tiden kan gå...

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0