15,56

en otroligt seg dag idag.
tiden har liksom smygit sej fram.
jag har städat, tvättat, sett på film och suttit vid datorn.
pluggat har jag gjort litegrann och strax ska jag ta en promenad ner till dagiset och hämta nathalie.
solen skiner och det är plusgrader ute så det kan bli riktigt skönt.
jimmy ringde nyss och han har haft att göra idag och kommer jobba lite längre idag.

och ikväll börjar den nya sesongen av sveriges värsta bilförare..ska bli så kul att se..förra året var ju så grymt rolig..att det finns folk som är så hehe.
i tisdags var det ju desperate housewives och jag satt och grät åt lynettes besked om tvillingarna och att carl dog var ju inte helt oväntat men ändå.
har längtat som in i bomben på att dh skulle börja igen så nu lär vi sitta klistrade framför tvn varje tisdag.
och uggly betty lär väll oxå börja snart och denna sesongen är sista sesongen vilkt jag tycker är dö bull.

menjaja nu ska jag knalla ner till dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0