dagis busan

helt otroligt vad man kan bli glad när man kommer till dagis för att hämta nathalie, hela jag fylls av glädje.
det räcker hon ser mej komma innanför dörren så springer hon iväg in i ett annat rum ch börjar slänga sej på golvet och busa, dansa och springa runt..hon vill väll visa hur kul hon har.
igår när jag skulle hämta henne så såg hon mej genom fönstret och sprang in i lekrummet, där inne var tilda med hennes pappa och nathalie och tilda började dansa och springa runt och klappa händer.
sen att ta på henne kläder är lite jobbigare för det vill hon oftast inte, och igår hade någon lyckats få med sej hem vår fleace kofta så nathalie fick låna en tröja av dagis och det vägrade hon totalt.

idag tog vi sulkyn till dagis och nathalie blev jätte glad för tydligen så gillar hon omväxlingen att åka i den ibland.
vi går oftast omvägar till dagis, dels för att vi har tid och dels för att vi ska gå längst den stora vägen, eftersom där kommer massa bilar och nathalie älskar bilar, hon pekar och gör billjud..ser hon en bil så vrider och vänder hon sej så hon kan se den längre..och jimmys lastbil är ju bara sååå cool. hehe.


idag ska jag plugga och faktiskt inte göra så mycket mer. igår storstädade jag så det behöver jag inte göra idag.
ska fundera på vad vi ska äta idag..humm blir troligen grillspett med pommes eller ris. ller kanske couscous och krydd järpar..men vet inte..ska kolla sen.

ne nu ska jag fixa lite frukost och slå mej ner vid tvn ett litet tag.
och monica..jag ska prata med jimmy idag ang den 27 så hör jag av mej till dej sen.
krya på dej vännen och hälsa familjen. 

nathalie leker i uterummet...är det 6 grader ute så är det 27 grader i uterummetom solen skiner då , så härligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0