helg

det blir allt mindre att jag skriver här tyvärr. jag har inget direkt att skriva om och så fort jag har det så brukar jag skriva här inne. på måndag kommer jag garanterat ha nåt att skriva om så fram till dess så blir det inga uppdateringar.

idagf har jag pluggat, städat lite snabbt, rensat i trädgården, gått en promenad, pratat med mamma, myst med novani och legat i soffan å sett tv.
inget direkt då med andra ord.
snart ska jag hämta nathalie, komma på vad vi ska äta och sen kommer väll jimmy hem.

igår åt vi våfflor..naturligtvis och det älskade nathalie...naturligtvis.  annars när jag hämtade nathalie så ville hon hem men hon ville gå..vilket gick bra för det brukar hon..men denna gången så skulle hon gå på lekplatsen vilket gick bra en stund men eftersom jag hade grädde i vagnen så ville jag hem men inte hon..så det blev lite sura miner..undrar hur det går nu då när jag ska hämta henne..humm.

nä nåt annat har jag inte att skriva..skivs på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0