inte klokt

denna dagen är ju helt dömd att vara tråkig.
jag har inte ett piss att göra, ja vist jag kan dammsuga men efter det då??
titta på tv har jag gjort och där e inte ett dugg, sitta vid datorn..och göra vad då? har redan suttit här typ hela dagen och nu börjar det bli trist.
plugga då? jag orkar helt ärligt inte..igår gjorde jag klart hela veckans uppgifter så i morgon om jag orkar så ska jag ta tag i att göra nästa veckas med.

så..gå en runda? nopp det orkar jag inte, det sparar jag tills när jag ska hämta nathalie.

jag kan ju nstan lika bra gå och lägga mej igen för jag har inget att göra..eller jo jag kan städa under trappan men var ska jag lägga allt..det ska till tippen och upp på vinden..så det får vänta helt änkelt..

baka kan jag inte göra för mjöl har vi inte hemma. det är ju inte ens fint väder.
får väll ta och rulla tummarna.


jag vet vad vissa tycker nu..."men hämta din dotter från dagis då"
ja det kan jag göra men för er som vet så blir hon på ett jävla humör när hon kommer hem och hon har så mycket roligare på dagis än här hemma så det vore bara taskigt att hämta henne.

nu ska jag komma på nåt att göra..........

Kommentarer
Postat av: emma

något jag brukar göra är att sticka det e så väldans modernt nu och finns massa roliga saker att göra jag brukar ävenlösa korsord och tävla i det sedan brukar jag pussla det e oxå kul jag gör matlistor så man kan se vad man ska äta under veckan så kan man förbereda sej i för väg och göra extra god mat heheh annars kan man ju alltid börja på en kurs eller något jag ska börja på något som heter fontänhuset i helsingborg men det e i och för sej för pasienter men det finns alltid något kul ju kanske till och med i genarp vem vet heheh krami helsingborg men det e i och för sej för pasient

2010-03-19 @ 14:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0