kort inlägg

ja det finns inte mycket att skriva därför blir det kort.
idag blir det för mej och jimy att baka, kanelbullarna är slut hehe eller dom har varit slut länge mennu ska vi fylla frysen igen.
annars idag så e det ju jätte fint väder så idag tänker jag gå och hämta nathalie, har redan varit ute en runda idag och även fast det är kallt så är det lite vårkänsla..jag har till och med sett de första smörblommorna poppa upp.

sen igår så var jag ute på praktikjakt och åkte till entre..jag hade satt ett mål för mej själv med tre punkter vart jag vill vara..så gick runt där inne, dit jag gick först var där jag ville vara klart, dom hade redan blivit tillsatta..tyvärr
så jag fick gå vidare, gick in i nästan alla affärer..antingen var det redan någon där eller så var chefen bortrest eller kom tillbaka i morgon.
bull.

jå jag gav mer eller mindre upp.
jimmy hämtade mej och vi åkte till babyland och gissa vad...chefen var på möte och kom tillbaka i dag.
toppen.
så vi åkte till toysrus och yes där fanns plats, så jag ska vara där i tio veckor..ska bli så kul
när jag kom dit så fick jag ett så varmtvälkomnande att jag kände att det var rätt direkt..jag hoppas verkligen att jag kan få jobb där efter prektiken.
håll tummarna för mej.


haha det blev inte ett så kort inlägg som jag trodde hehe.
jaja

Kommentarer
Postat av: Monica

grattis till platsen! hoppas att du kommer trivas skit bra =) ni får säga till så vi kan hitta en dag ni kan komma upp! kram

2010-03-03 @ 20:07:34
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0