måndag igen

helgen har varit lugn, det har ju inte varit nåt roligt väder direkt så har bara varit hemma.
nathalie gör små men säkra framsteg att gå på pottan. hon brukar dra ner byxan och vilja ta av sej blöjan och sen sätter hon sej på pottan, det brukar inte komma nåt när hon gör det men hon försöker iaf.
sen om jag ska återgå till hur det går med hennes drickande..ja asså på dagis dricker hn själv, hemma vägrar hon dricka själv, det händer på kvällarna att hon dricker i mugg men bara när hon sitter på goler i köket. har fått tipset att ignorera henne under maten, eftersom hon kan dricka själv men vägrar så vill hon dricka så får hon göra det själv..tror det kan hjälpa.

ska snart fixa nåt att äta och sen måste jag rycka upp mej och göra nån nytta. ska fixa i uterummet eftersom jimmy har satt igen kattluckan och där e jätte stöckigt ute nu.
men just nu ser jag film, she`s the man..jätte bra hehe.


Kommentarer
Postat av: emma

det var ju den filmen du och jag såg hemma hoss dej för ett tag sedan jag fick även låna den av mamma och pappa för ett tag sedan hehe kram

2010-03-23 @ 15:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0