prov

snart ska jag åka in till lund och göra prov och påbörja en ny kurs.
har bara två kvar sen e det praktik..ska bli så kul.
men först är det prov som gäller idag..egentligen har jag ingen lust att åka in till lund men det måste göras, har absolut inga pengar och har egentligen inte ens råd med bussen men prov är viktigt och för att jag ska kunna gå vidare med utbildningen och slippa att bli ner ringd så måste jag åka in.

helgen. ja den har varit bokstavligt talat lugn. vi har inte gjort något.
i fredags när vi hämtat nathalie så åkte vi och handlade..nathalie sprang med sin kundvagn och vi fyllde den.
när vi kom till godis avdelningen så nat inte nathalie den sista att plocka på sej, hon fyllde sin kundvagn med massor av godis..som jag fick lägga tillbaka när hon inte såg.
i lördags var vi ute och gick en runda, vi gick längst den stora vägen för där är fläst bilar, nathalie älskar bilar och gör bil ljud var gång hon ser en rullande bil.
ser hon en hund så pekar hon och gör hund ljud så kul att gå med henne när hon gör så hehe.
det blev en runda in om affären för att handla gottis till nova och dippa hehe.

söndagen..bara innomhus för vår del.
nathalie var jätte snäll förrutom under middagen, hon har ju fått för sej att hon inte vill sitta i sin stol längre utan i våra stolan, saken är ju den att hon inte riktigt når upp, så det kan bli lite liv här hemma under middagen.
efter middagen så lekte vi ute i uterummet..är det 6 grader ute och sol så är det 27 grader i uterummet (vi kollade igår)
så där var jätte härligt för henne att leka och hon älskade det, sprang rinder, ritade, jagade katter och lekte med dörren. jag och jimmy bara satt och njöt av värmen.

ja så var vår helg..inte världens mest spännande helg men lugn och skön.
kommer lite bilder oxå..inte från helgen men på poo för hon e så söt hehe.


man kan nog inte älska henne mer än vad jag redan gör.

nä nu måste jag nästan skynda mej, ska in om affären och köpa lite frukost.



Kommentarer
Postat av: Monica

hej! den 27e skulle isåfall passa bäst för om jag har räknat rätt så e jonas ledig då.. Kunde ni då? Kram

2010-03-15 @ 23:00:41
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0