tisdag 30 mars

idag började jag dagen med att ta tempen på nathalie, jag upplevde att hon kändes varm i natt så ville vara säker och dessutom ville jag veta om hon skulle gå på dagis idag eller inte.
hon hade inte feber men var varm..antingen så e det för att hon legat under mitt täckte nu under morgonen eller så var det för att hon hade något förhöjd kropps temperatur.

jag frågade henne om hon vile gå till dagis och det ville hon naturligtvis. hon verkade helt normal oxå, inte gnällig eller med röda kinder som hon brukar få om hon har feber.

efter att jag lämnat nathalie så ändrade jag lite på mitt schema..på tisdagar storstädar jag ALLTID...men börjar dagen alltid med att äta frukost och se på en film. men idag så började jag med att städa, efter städningen så åt jag frukost och såg en film..emellan det så satt jag vid datorn och kollade buss tiderna och förde över pengar.

klockan 10,59 åkte jagmed bussen till arlöv..gick på net on net och köpte två mp3 och hörlurar..efter det skulle jag åka hem, men ine i affären gick så snabbt så när jag kom ut var klockan 11,40 och bussen skulle gå 12,19 så jag beslöt mej för att gå, jag gick längst med vägen och kollade klockan vid varje busshållplats. jag gick igenom hela arlöv, till sist så satte jag mej í en busskur och väntade..läste metro och väntade lite till..jag hade hunnit gå till de två sista hållplatserna oxå innan det tog slut på hållplatser på ett bra tag..men jag ville vara säker på att jag inte skulle missa bussen + så var detta den sista hållplatsen med kur..och det blåser ju ute.

hemma igen och jag var super hungrig...som tur var eller ja tur för mej, så hade jimmy glömt att ta med sej sin mat, så jag värmde den och satte mej för att titta i reklamen.

nu sitter jag i uterummet och svettas ihjäl så ska gå in igen..sen ska jag hämta nathalie om ca 30-40 min å sen e det kväll..MEN denna kvällen kommer bli såååå tråkig..det är tisdag, jag ser alltid fram emot tisdagar..men idag e det ingen desperate housewives för csi har nån jävla triologi på tv`n..stör mej, att dom inte kunde lägga den på onsdagen ist eller nåt.

jaja nu ska jag förflytta mej inåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0