uttråkad

idag vaknade nathalie i sin säng efter att ha sovit hela natten, hon vaknade klockan 6..vilket var bra för jimmy höll på att försova sej. jag gick upp och gjorde välling, i hopp om att hon skulle somna om de sista 45 minutrarna..men nä, det gjorde hon inte..men hon låg och mös iaf och gjorde att jag fick vila lite iaf.
hela morgonen gick smidigt, att sätta på henne kläder, borsta tänderna och jag fick göra iordning mej ordentligt. hon var till och med snäll när jag skulle sätta upp håret på henne, fast det brukar hon vara.
sen bar det iväg till dagis, hon satt och mös i vagnen och sista biten så började hon peka så jag frågade henne lite tex var är näsan och bunny och hon svarade rätt på alla frågor.
väl framme på dagis så hade tilda redan kommit och nathalie sken upp som en sol. när båda barnen var avklädda och vi gick ut för att vinka på dom genom fönstret så såg tilda mycket större ut än nathalie, det skiljer 6 månader på dom bara.

på väg hem njöt jag av vädret, de var så härligt, kallt men härligt, lite vårigt eller början på vintern.
men väl hemma..usch då började jag bli uttråkad. åt frukost, lagt i tvätt. och ska egentligen plugga men orkar inte..måste dock tvinga mej själv att göra det för i morgon är nathalie ledig från dagis, hoppas innerligt på att jimmy inte får nåt jobb i morgon så han e hemma men tror nog han får det om han inte får massor att göra idag.
sen e det ju helg. då ska poo få söta hål i öronen och för övrigt ska vi inte göra nåt alls.


ne nu ska jag dra mej i öronen  och börja plugga och sen får jag nog städa lite tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0